emmattvnyberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av emma nyberg - 27 augusti 2012 16:50

Nu har skolan startat igen och värkligheten har fått falla på plats tyvär,

Föra veckan va en helt ok vecka med inte så många lektioner så man fick mycket fritid på skoltiden   Och som ni ser så gillar vi det. Man kan säga att denna veckan börjar livet på redigt och det är väl sådär kul men jaja livet går inte alltid som en danns.

Ursekta min dåliga uppdatering här på bloggen men jag har glömt den helt på sissta tiden så här kommer en liten förlåt bild från Sweetcomments.net  


//Emma

Av emma nyberg - 27 augusti 2012 16:46

Idag fick jag ett uppdrag av världsnaturfonden så nu måste jag


fullfölja det och de gör jag här på bloggen.


Världsnaturfonden vill informera alla om att dom har startat en


hemsida för barn/ungdomar som älskar djur på denna hemssida


är jag medlem och jag älskar den efter som de flästa älskar och


bryr sig om djur så ett tips är att bli medlem i Pandaplanet.se


ni får mer information när ni har loggat in


//Emma


Av emma nyberg - 18 augusti 2012 18:44

Innan va Lisa här och vi hade super kul, bara några få minuter innan lisa skulle åka hem så började vi prata om skolfotona som snart ska tas och då började vi prata om kläder och plötsligt sa Lisa att hon skulle klä upp sig och då tänkte jag dirket säga till henne att "Då menar du Rosa kläning och Vita tights" men istället ramlade jag av gungan bakåt och innan det rammlade jag av gungan åt sidan (som ni kanske förstår så satt vi på var sin gunga här i våran trädgård) Och vi bröt ut i skratt som många gånger tidigare under dagen, Ha Ha det har värkligen varit enn rolig dag idag!  

Av emma nyberg - 5 augusti 2012 19:43

         

Denna veckan har jag varit och ridit hos Lisa Ö 2 gånger på det sötaste russet ursos som finns jag har börjat få in hur man får han att göra precis som man själv vill nu, Visst är jag duktig eller? Jag är i alla fall stolt över min insatss idag och i onsdags

man får passa på när inte Emma och Molly är hemma eller i allafall Molly för hon släopper man gärna inte ursikte en längre tid för då vet man inte redigt vad som kan hända, men i alla fall Ursos va supper fin och snäll idag  och han gjorde min dag till något kul så nu är jag glad ser ni 

     

Men det finns en liten polle till man inte får glömma bort och det är lilla, lilla söta snobbi (snobben) han är min lilla jycke som Lisa säger och det är han väkligen han har faktiskt fått leka lite hund i onsdags då han inte hade blevit riden eller körd på några dagar så tog Lisa med han och hundarna ut på en 4 km runda i skogen och ja han betedde sig exaptionelt (kan man säga så?) ja,ja han betedde sig bra säger vi väl

men nu måste jag gå så nu säger jag hejdå!

//  

Ovido - Quiz & Flashcards