emmattvnyberg

Alla inlägg under juli 2012

Av emma nyberg - 30 juli 2012 12:43

Har du någonsin hörttalas om den Amerikanska barn serien

The cat in the hat den har tyvär alldrig gått i sverige vad jag vet men i USA går den gammla barn serien än idag den handlar som du akns ke förstår om katten med hatten som då heter The cat in the hat och hanns 2 busiga vänner Thing 1 och Thing 2, jag vet att det är en barn serie och att jag kanske är lite förstor för den men det är väkligen ett program jag gillar men det är tyvär snart 1 år sedan jag va i USA och såg det men som turär så finns Youtube därman kan hitta allt så vill du se en liten bit av detta fabtastiska program av Dr. Seuss så klicka på länken nedan

http://www.youtube.com/watch?v=mHEqwcCelvw&feature=related

Jag hittade också en video från Island of adveture där jag såg The cat in the hat för första gången i denna karusell

http://www.youtube.com/watch?v=hBgm1RpRyMc

Hoppas ni tycker om dom


     

Av emma nyberg - 26 juli 2012 14:07

Då har man kommit hem från Eneryda och de mest fantastiska hundarna i världen visst dom behöver någon som syssel sätter dom nästan hela tiden men gud vad snälla dom är


Jag älskar er Joker och Dino!  


Kommer nog lite bilder i kväl så håll utkik

Av emma nyberg - 25 juli 2012 07:36

   På Torsdag kommer jag få en dag i Eneryda.


På Torsdag så ska Oliver med sin kompis till


Tosselilla och då hittade dom ingen som kunde 


ta hand om hundarna så frågade dom mamma


om inte jag kunde det, och jo såklart kan jag det 


blev mitt svar. Hundarna jag ska ta hand om 


heter Joker och Dino och är 2 super söta och


snälla labradorer och med detta så har jag något att göra på torsdag fast jag måste cykla till Eneryda  

Det är inte hunden på bilden

Av emma nyberg - 19 juli 2012 11:37

Prinsessor är dom allihopa förr mig. Som kanske några av er vet så älskar jag skönhets tävlingar specielt för barn

jag vill inte ett folck ska komma och lämna arg kommentarer nu för dtta men så är det, Så nu har jag bestämmt mig för att börja göra kollage av dessa skönhets prinsessor änn så länge har jag gjort 6 st och dom blev jag väldigt nöjd med så här kommer dom.



 Cambree Allen

 

Mackenzie Owens   

Eden Wood

  

Paisley Scott Dickey

 

 Taralyn Eschberger

  

Kylie Laduca

 

Vill ni vara snälla och lämna en kommentar om vilken som blev bäst.

Vill ni ha ett eget kollage på anntingen er eller någon annan  så får ni skika erat namn eller personen som ni vill ha  kollaget pås namn  och eventuella önske mål till Emmanyberg99@hotmail.com

Av emma nyberg - 16 juli 2012 14:38

Detta är delar av minigolf banan i Liatorp

     

 Detta är min söta lilla Amerikanska Emma

  

         

 Och Söta Moddy (Molly) Såklart

               

Och jag såklart

         

idag har jag och Stefan och barnen och Oliver varit och spelat minigolf och varit i Linne´s Råshult det va faktiskt väldigt kul. Nu har jag precis kommit hem efter att varit iväg sedan 10 jag har haft det väldigt kul med Minigolf, Pizza  och såklart Naturen, Hoppas att ni också har haft det lika bra

Hej då!  

 

Av emma nyberg - 15 juli 2012 15:19

Jag känner en super snäll och bra fotograf  som också är min syssling i detta inlägget vill jag tippsa alla om hennes blogg

Kolla in den här http://idazetterstrom.blogspot.se/ som ni kanske förstår så heter denna fantastiska tjej Ida Zetterström

och det är bland annat henne jag har spenderat min helg med.


Hej då alla! 

Ovido - Quiz & Flashcards